Informacje podstawowe
Podstawa prawna
Niniejsza Polityka Prywatności jest zgodna z przepisami wynikającymi z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. zwana w skrócie RODO.
Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Antoni Boguszewski, ul. Geodetów 47, 05-200 Wołomin, e-mail: boguszewski-firma@o2.pl, tel.: +48 (22) 776 10 16.
Jakie dane przetwarzamy?
Przetwarzamy dane, które dobrowolnie Państwo podają w ramach korzystania z naszej strony internetowej. W szczególności:
- dane kontaktowe (w tym osobowe) przekazywane przez Państwa poprzez wysyłanie poczty elektronicznej (e-mail) na adresy e-mail podane na naszych stronach internetowych
- dane kontaktowe przekazywane przez Państwa dobrowolnie poprzez korzystanie z formularzy kontaktowych na naszych stronach internetowych
Przetwarzamy również dane nie mające charakteru osobowego - przetwarzane w celach statystycznych bądź ulepszenia/ułatwienia korzystania z naszego serwisu:
- dane pozostawiane w ramach poruszania się po naszych stronach w postaci plików cookies
- logi serwera (min. adres IP, domena)
Cel przetwarzania danych osobowych
Przekazywane przez Państwa dobrowolnie dane kontaktowe (w tym osobowe) poprzez adresy e-mail, lub formularze kontaktowe zamieszczone na naszych stronach przetwarzamy w następujących celach:
- odpowiedzi na zapytania handlowe
- nawiązanie współpracy handlowej - w tym wysyłka ofert handlowych na żądanie
- realizacji procesów zamówienia
- realizacja procesów reklamacji
- realizacji procesów marketingowych – w tym wysyłka newsletterów
- kontakt e-mail
Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Korespondencja e-mail oraz tradycyjna
- w przypadku danych przekazywanych poprzez formularze kontaktowe - wyrażona przez Państwa zgoda - (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- w przypadku danych przekazywanych poprzez kontakt e-mail – zgoda wyrażona w postaci zainicjowania z nami kontaktu (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), a także Państwa prośba (np.: Państwa zapytanie ofertowe) o podjęcie działań na żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
- reklamacje, odstąpienia od umowy – dane przekazywane są na podstawie (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
- niezbędność danych do świadczenia usługi (np.: wystawienie faktury, zamówienia) - (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
- wysyłka materiałów marketingowych – w tym newsletterów - wyrażona przez Państwa zgoda - (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- pozostałe cele – prawnie uzasadniony interes administratora danych - (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Inne dane przetwarzane przez nas
Pliki cookies
Pliki cookies są małymi plikami tekstowymi przesyłanymi przez serwer WWW i zapisywanymi w pamięci urządzenia końcowego użytkownika (komputer, tablet). Pliki te informują serwer WWW, np.: o kolejnych odwiedzinach strony internetowej przez użytkownika serwisu www. Najczęściej i w większości przypadków pliki te używa się do:
- ułatwienia i usprawnienia działania strony internetowej/serwisu www
- ułatwiają użytkownikowi końcowemu poruszanie się po serwisie i korzystanie z niego
- umożliwiają monitorowanie i analizowanie ruchu na stronie internetowej (w celach statystycznych)
Nie wykorzystujemy danych zapisanych w plikach cookies do identyfikacji użytkowników, dane te wykorzystujemy jedynie dla celów statystycznych oraz ewentualnego ulepszenia korzystania z serwisu www.
Nie gromadzimy prywatnych danych. Korzystając z serwisu http://www.boguszewski-bramy.com.pl wyrażasz zgodę na używanie tych plików.
Logi serwera
Korzystanie ze Strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera www, na którym przechowywana jest nasza stron.
Każde zapytanie skierowane do naszego serwera jest zapisywane w logach serwera (obejmują m.in. adres IP Użytkownika, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, z jakiego korzysta Użytkownik.)
Logi zapisywane są i przechowywane na serwerze. Dane te nie są ujawniane osobom niezwiązanym z zarządzaniem i administracją serwisem.
Logi serwera przechowywane są przez czas nieokreślony i wykorzystywane do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu serwisem i zapewnieniu jego bezpieczeństwa. Dane te mają charakter zbiorczy i nie zawierają cech identyfikujących osoby odwiedzające naszą stronę.
Cookies podmiotów trzecich
Nasza strona, wykorzystuje funkcje zapewniane przez podmioty trzecie, co wiąże się z wykorzystywaniem plików cookies pochodzących od podmiotów trzecich. Wykorzystanie tego rodzaju plików cookies zostało opisane poniżej.
Analiza i statystyka.
Wykorzystujemy pliki cookies do śledzenia statystyk strony (liczba osób odwiedzających, źródło kliknięć, odwiedzone podstrony, etc). Korzystamy w tym zakresie z narzędzia Google Analitycs co wiąże się z wykorzystaniem plików cookies firmy Google LLC. Zbierane w tym zakresie informacje są całkowicie anonimowe i nie pozwalają na Państwa identyfikację.
Przekazywanie danych innym podmiotom
W niektórych przypadkach możemy przekazać Państwa dane osobowe podmiotom trzecim. W uzasadnionych przypadkach Odbiorcami Państwa danych będą:
- nasi upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którym Państwa dane osobowe będą ujawniane w celu możliwości wykonywania swoich obowiązków (biura rachunkowe, kurierzy)
- inni odbiorcy danych – podwykonawcy, firmy kurierskie, firma hostingująca nasz serwer pocztowy oraz mailowy
- organy publiczne w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami
Czas przetwarzania danych
Okres przechowywania danych zależy od celu ich przetwarzania. Może on również wynikać z przepisów gdy stanowią one podstawę przetwarzania.
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej.
Jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie udzielonej przez Państwa zgody, dane przetwarzane są do czasu jej wycofania.
Prawa użytkownika strony internetowej
W każdej chwili przysługują Państwu następujące prawa w związku z przetwarzaniem przez naszą firmę Państwa danych osobowych:
- prawo dostępu do swoich danych osobowych, w tym uzyskania ich kopii.
- prawo do sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych
Jeżeli Państwa dane przetwarzane są na podstawie zgody, mogą Państwo dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
- w każdej chwili mają Państwo prawo do wycofania zgody na przetwarzanie tych danych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Jeżeli Państwa dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane te są niezbędne do świadczenia usługi), mogą Państwo dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
- prawo do przenoszenia danych osobowych
W celu skorzystania z poniższych praw należy skontaktować się z administratorem lub wyznaczonym inspektorem danych osobowych
Jak cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych?
Aby cofnąć każdą zgodę udzieloną naszej firmie w związku z przetwarzaniem danych osobowych wystarczy wysłać e-mail, zadzwonić lub przesłać wiadomość pocztą tradycyjną na wskazane powyżej dane kontaktowe.
Wolę cofnięcia zgody mogą Państwo wyrazić w dowolny sposób, jedynym warunkiem jest, aby dotarła ona do naszej wiadomości.